Translate

onsdag 13 mars 2013

Just a few hours left.

Hi everybody!
Just a few hours left until the world premiere of Sneakerliv!
Hope you all will enjoy it.
And if you do let me and others know.

From 8pm CET (gmt+1) just click: Vimeo  or: Youtube to watch it.
Watch it in HD if you can.

For subtitles on youtube:

The icon can be different depending on witch country you are in.
I can´t enable subs on my Android smartphone.  And I haven´t found a solution.
If you do please let me know.

Hej allihopa!
Det är bara några timmar kvar nu till världspremiären av Sneakerliv!
Jag hoppas att ni kommer att gilla den.
Och om ni gör det låt mig och andra få veta det.

Från kl 20.00 är det bara att klick på: Vimeo  eller: Youtube för att se den.
Se den i HD om du kan.

För textning på engelska se bilden ovan.
Av någon anledning kan jag inte se textning på min Android smartphone.
Jag har försökt hitta orsaken men inte lyckats.
Sitter du på en lösning på detta problem så hör av dig.


/Leif

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar