Translate

torsdag 1 september 2011

Lite mer än halvvägs.

Hej!
Kände att det vore bra med en liten uppdatering om vad som händer med dokumentären.

Jag har hitills filmat sex deltagare, alla har varit suveräna och jag är mycket tacksam och glad för att de är med.
Jag har ett antal deltagare till på gång och jag är minst lika tacksam och glad för att de visat intresse för att vara med.
Målet var tio deltagare och det ser ut som att det målet nås plus någon till.

Det är mycket Nike nu så jag vill återigen understryka att detta sneakerdokumentärprojekt inte är sponsrat eller finansierat av någon skotillverkare eller återförsäljare.
Jag gör denna dokumentär helt på egen hand med pengar ur egen ficka.
Och det var från början och är fortfarande min avsikt att få med så många märken som möjligt.
Och det kommer att vara fler märken representerade.

Och så vill jag tydligöra att sneakerdokumentären är en fristående del av Sneakerliv.se.
På Sneakerliv.se kommer jag att publicera filmer från exempelvis evenemang arrangerade av sneakerbutiker som kan ha med ett speciellt sneakermärke att göra.

När dokumentären kommer attt vara klar kan jag inte säga.
Men det blir nog inte i år då den sista deltagaren planeras att filmas i november.

Ha det bra!
/Leif

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar